tisdag 21 augusti 2012

Den vackraste bilden


Den här bilden tog min bror när hans yngsta dotter Signe endast var några timmar gammal och stod med sina fötter i hans hand.. Jag tycker att den är bland de vackraste bilder jag någonsin sett. <3





När Signe, vårt yngsta gudbarn, döptes hade vi gjort en förstoring av bilden som vi ramade in och som hon sedan fick som dopgåva. Signe är nu drygt ett år gammal och har precis börjat gå omkring med dessa små söta fötter. Tänk vad många steg de kommer att vandra genom hennes liv...


 
”Vandra inte framför mig, jag kanske inte följer dig.

Vandra inte bakom mig, jag kanske inte leder dig.

Utan vandra vid min sida, och var min vän.”

 - Sathya Sai Baba






Gårdsbacken blog is written by Paula Lundberg & Dan Westman
Please contact Gårdsbacken
# +46 706597199




You people, who visit our blog and want some information about Champis -the herding rabbit, Please write "Champis" in the box, in the upper right corner of the page. and you will find information about this Big little rabbit  :))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar