onsdag 5 september 2012

Gårdsbacken på Facebook

Så har det då hänt...
Gårdsbacken har fått en egen sida på Facebook :))




Vår profilbild på Gårdsbackens Facebooksida

Antifacebookjagsson har fått kapitulera och insett att man måste vara med, men jag finns inte med i mitt namn, min andre hälft, Danne (Dan Westman) finns däremot med och så numera även Gårdsbacken, som en egen sida.
Någon sade: de som har många vänner på Facebook kan omöjligt ha ett socialt liv i övrigt. Kanske det stämmer, you tell me!

Vi har varit lite trevande i att vara med eller inte på Facebook, vi har självklart förstått att det finns många fördelar med mediet, men har varit lite reserverade för det. Främst kanske för att det tar så mycket tid. Gårdsbacken har ju sin blogg. Men vi gör ett försök och hoppas att ni gillar det ;))

Vi försöker hålla er uppdaterade på sidan och kommer att lägga in en liten blänkare om när till exempel bloggen uppdateras och så vidare. Vi får se vart det leder... :))



Gilla oss på Facebook!
https://www.facebook.com/Gardsbacken





Gårdsbacken blog is written by Paula Lundberg & Dan Westman
Please contact Gårdsbacken
# +46 706597199




You people, who visit our blog and want some information about Champis -the herding rabbit, Please write "Champis" in the box, in the upper right corner of the page. and you will find information about this Big little rabbit  :))





7 kommentarer:

  1. Jag säger som Gert Fylking:
    ÄNTLIGEN!!!!!!! :-)
    Vi ses på fejjan ;-)

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin samlingsbild!!! Men jag hör till dem (få) som inte nyttjar FB så jag trycker med stora bokstäver här i stället...GILLA.

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)
      Tack snälla, det var rart!
      Som jag skrev har jag också varit och kanske fortfarande är antifacebookjagsson men jag/vi måste ge det en chans i alla fall. Vi kommer förmodligen att använda det främst i vår hobby med vallhundarna.
      Kram!

      Radera
  3. Hej, Paula!

    I hope you have fun with Facebook! That is a wonderful montage of the critters.

    Social networking has had a very bizarre sociological effect here in the USA...I used to have a Facebook account but it didn't contribute to my general happiness or goal of keeping positive people, attitudes and thoughts in my life :)

    Kramar! K.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej K!

      I understand exactly what you mean about facebook and I feel absolutly the same but the biggest reason why we have joined fb was because of our interest in herding. You get so much information from fb. So it's definitely two ways to look at it. I'm am not interested in what people do in there privat life...

      Massor av kramar!
      (A lot of hugs)
      /P

      Radera
  4. Ah, fair enough! I know your page will bring joy and wonderful information to many.

    Don't stop blogging, though! :)

    Mr. Matty is looking at me..."Isn't it walk time?". Ja!

    Hugs across the ocean from us to you! K.

    SvaraRadera