söndag 12 januari 2014

Städat ut julen...


Jag är så glad och tacksam som får ha ett sådant underbart liv... Jag har en fantastisk familj, gården fyller mitt hjärta av värme och djuren fyller det av... hhmm, arbete... ;) Skämt å sido, djuren fyller livet med stor glädje... <3 Dessutom har jag de bästa vänner och så Er, kära bloggläsare, det kan inte bli bättre!!!

Jag ville bara få det sagt!!!

 Grönt är skönt... :))


Del av Gårdsbackens kök...

Idag söndag, har jag städat ut julen, granen är nu ett minne blott, braskaminen "åt" upp den, och alla tomtarna fick snällt krypa tillbaka i sina kartonger, väl nerbäddade. Istället för juligt rött så blev köket limegrönt den här gången... Är du överraskad Nonne? Vardagsrummet fick återta sin cerisa färg, snyggt värre... :))


Varma kramar till Er alla!!!


Skriv till mig; Paula på Gårdsbacken
gardsbacken@telia.com








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar