lördag 8 februari 2014

Gimmies gosenalle


Hoppas ni mår bra, det gör jag... :))

Det är några dagar sedan sist nu. Jag har haft ovanligt mycket att göra, dagarna och tiden har tyvärr inte räckt till, till allt jag egentligen velat göra.

Idag vill jag förutom att önska er en trevlig helg visa några bilder på Gimmie och hennes gosedjur. Jag vet att jag har skrivit om Ikeas små nallar förutom och att jag tycker att de är så prisvärda leksaker för hundarna. Nio spänn för en liten nalle, billigt va? Och även om de tillslut måste gå hädan så har de då i alla fall gjort skäl för priset.


Gimmie ligger gärna och smånoppar i pälsen på nallen... Hon kan ligga länge!


Så här fina är nallarna nya...

Begagnad och välanvänd... <3

 
Ha en trevlig helg!!!




gardsbacken@telia.com


2 kommentarer:

  1. Tur att Gimmie är så långt från våran Kurt.
    Hon kan verkligen göra en omvänd "gör om mig"
    Något för TV!!!!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Giiimmmmiiieeeeee! Poor teddy, but what fun she has so of course it is okay.

    Kram! K.

    SvaraRadera