onsdag 19 februari 2014

Grattis Gitte!


Vi gratulerar på din födelsedag idag!!!
 
Jag är så glad att du hittade till min blogg och att vi har blivit så goda vänner. Jag uppskattar mycket dina kloka kommentarer och dina alltid så trevliga mejl. Det glädjer mig att kunna roa dig med små berättelser om djuren och om livet allmänt här på Gårdsbacken. Jag hoppas att du får en riktigt trevlig dag idag. Hade vi bott närmare hade jag gärna bjudit på födelsedagsfika!!! Födelsedagskramar från alla oss på Gårdsbacken, framförda av Gimmie... ;))


Pimpad Gimmie för Gittes skull... :))


Grattis Gitte!!!




gardsbacken@telia.com



4 kommentarer:

  1. Du stora
    Jag känner mig så hedrad. Jag har haft en underbar dag och många hälsningar även hundar, med den bäste är från Gimmie, det är stort.
    Tusen tack
    Kram Gitte

    SvaraRadera
  2. Happy birthday, dear Gitte, and many happy returns of the day!

    Big birthday hugs from America! K.

    SvaraRadera
  3. Dear Kelly
    Thank you so much. All my love to you.
    Gitte

    SvaraRadera