tisdag 8 april 2014

Limes födelsedagspresent


Jo, jag måste bara få visa er den superfina och otroligt passande presenten till Limpan som hon fick på ettårsdagen av "the" brother... :))


Limpans fina ettårspresent... <3

Ett limefärgat får... Kan det bli så mycket hittligare? OM hon blev glad? Jo, det kan ni gissa, men faktum är att det fina fåret får stå på behörigt avstånd från diverse hundkäftar, typ Gimmies, som annars lätt skulle kunna slakta det, och det vore synd... ;)



:)

Goy kallas "the" brother ända sedan han stöttade Lime när hon fastnade i skostället... om ni inte kommer ihåg händelsen, läs om den förskräckliga historien här...
http://gardsbacken.blogspot.se/2013/05/javla-skostall.html

När jag läser det, så här många månader efteråt, känner jag en tår rinna utför min kind, vilken otrolig upplevelse vi fick den där kvällen, att hundar kan visa sådana känslor... Helt magiskt egentligen... <3

Sist idag, förutom att önska er en trevlig afton, så måste jag visa er tårtan jag såg på vårt favorit café, Lundbergs bageri... En limefärgad tårta!!! En sådan får det bli på tvåårsdagen!


Limefärgad tåra från Lundbergs bageri... :))
 


gardsbacken@telia.com






1 kommentar: