söndag 7 september 2014

Ibland det bästa jag vet...


Ibland det bästa jag vet är att sitta på bron i vackert väder och äta frukost...


Färska blåbär och grädde till frukost...

För tillfället kan jag dessutom njuta av färska blåbär och grädde till frukost vilket inte gör saken sämre.


Livskvalite <3

Det är ljuvligt och det gör mig lycklig... Dessutom njuter jag av min underbara omgivning.


Min vy till frukost...

Hundarna strosar omkring mig, tupparna gal god morgon, fåren betar på åkern ner mot sjön... allt är bara underbart!!!

Jag kanske måste förtydliga mig då jag skriver "på bron", det är alltså på trappen till ytterdörren. Jag vet inte om det kanske är ett lokalt uttryck för vår del av landet???

gardsbacken@telia.com


2 kommentarer:

  1. Det är sånt som laddar livsbatterierna med den bästa kraft som finns! Så vackert ni bor...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis... Helt rätt!

      Jag njuter varje dag av vår vackra omgivning!

      Kram!

      Radera