tisdag 24 mars 2015

Bästa äggkorgen...


Hur många gånger har jag inte beklagat mig över mig själv och äggen som jag lägger i fickan i tron att jag ska komma ihåg att plocka ur dem när jag kommer in... men... som jag inte kommer ihåg...!!!

Det är åtskilliga gånger skulle jag vilja säga, och så krossar jag dem och det blir värsta äggröran i mina fickor. Nu är problemet löst, jag har, av en kär vän, fått den allra finaste äggkorg som dessutom är väldigt praktisk. Nu ska det vara slut på äggröra i mina fickor... :))


CJ tycker också den är fin!

Tjusig va?

När man inte använder den kan man göra den platt, då tar den inte mycket plats.

 
Tack Vännen, för att jag fick korgen!


gardsbacken@telia.com


1 kommentar:

  1. What a beautifully designed basket! And CJ is looking quite fine, a very clever little guy.

    Kram! K.

    SvaraRadera